fredag 11 februari 2011

Föräldraföreningen sportlovs resa!


Sportlovsresa!
Onsdagen den 23 feb.
Bussen går till Ulricehamns SkiCenter via Borås stadsparksbad.
Föräldrar, syskon och kompisar är välkomna att följa med.
Medtag matsäck för hela dagen.

Vi åker från Göthriksskola kl 7.30 och från Lindbergsskola kl 7.45
Beräknad hemkomst ca kl 17.30

Kostnad: Badresa inkl. Inträde 190kr
Skidresa inkl. Liftkort 290kr
Hyra av skidutrustning 100kr
(Icke medlemmar i föreningarna, 50 kr extra för resan)

Simkunniga barn från och med klass 5 och skidåkande barn från och med klass 6 får åka utan förälder. För skidåkande barn gäller dock hjälmtvång för alla.

Anmälan: Göthriks skola: Helen i köket eller Leif Dahl tel. 070-3224100
Lindbergs skola: Till klasslärare eller Gunilla Eklöw tel. 219199
Begränsat antal platser! Först till kvarn… Senaste anmälningsdag 15 feb.
OBS Anmälan är bindande!
Arrangörer: Göthriks- och Lindbergs skolors föräldraföreningar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klipp ut och lämna in senast 15 feb.

Jag vill åka skidor Jag vill bada
Namn………………………….. Namn………………………….
Skola & klass………………….. Skola och klass………………...
Antal: Barn……..Vuxna……… Antal: Barn……..Vuxna………
Telefonnr………………………. Telefonnr………………………

Jag är:
Nybörjare ..................... Jag är simkunnig...........................
Van..................................
Mycket van.................... Målsmans underskrift ..........................

Jag vill hyra utrustning ………………………………..
Pjäxor: storlek………………...…
Skidor: Min längd…………….....
Hjälm: storlek………………..….
Vikt:…………………………..…
Målsmans underskrift
…………………………………

Inga kommentarer: